.....Talmud alkalmazása a XXI.-ik században?
A logika csődje, azaz a Talmud alkalmazása a XXI.-ik században?
Az Európai Unióban elvileg minden tagállam, minden etnikumára azonos törvények vonatkoznak. Elvileg. Azonban a II. Világháború után tűzzel vassal belénk verték, hogy minden ember egyenlőnek született. Ezt a dogmát a tavalyi év során megtagadták az Unióban, mondván, minden ember egyforma, viszont van egy etnikum, amely képességeit tekintve az átlagos, azaz mindannyiunk fölött álló. Ha ezt a németek jelentették volna, akkor világméretű botrány és nácizás történt volna,de mivel nem ők mondták, ezért következmények nélkül maradt az egész.
Ha az ember a lexikonban megnézi, mit jelent a "soviniszta" kifejezés, szó szerint ezt olvassa: "szélsőséges nemzeti gyűlölködés, egy nemzet felsőbbrendűségének hirdetése, a nacionalizmus legradikálisabb formája" (Új magyar Lexikon)
Manapság, amikor a magyar ember kiragaszt egy történelmi Nagy-Magyarországos matricát az autójára, vagy a magyar nemzeti címer részét alkotó Árpádsávos lobogóval felvonul az utcán, a hazánkban élő zsidó megmondóemberek őrültnek tartanak, lenáciznak és fasisztának hívnak bennünket...
Van viszont egy nép, aki egyre nyíltabban és természetesen büntetlenül hangoztatja saját fajtájának felsőbbrendűségét. Ez az ellentmondás a józan logikával megmagyarázhatatlan. Hihetetlen módon azonban gyakorlatilag kivitelezhető!
Tegyük fel, hogy egy etnikum gyerekei magasabb színvonalú képzést kaphassanak az átlagostól. Azt egymást követő "generációkban" a KIVÁLASZTOTTAK magasabb színvonalú oktatásban részesülnek, az ÁTLAG pedig objektíven tekintve is kevesebb tudással fog rendelkezni.
A "KIVÁLASZTOTT" etnikum gyakorlatilag jobb szellemi tulajdonsággal rendelkezik, de csak azért, mert az ÁTLAGot lezüllesztették.
Relatív az egész, akár a matematikában és a célt alattomos úton bár, de teljesül...
Magyarországon a cigány etnikumot sokszor külön oktatják a magyar gyerekektől. A tanárok azzal indokolják ezt, hogy a cigány gyerekek hátráltatják a tanterv megfelelő haladását, magyarán lassítják az oktatást. Ahhoz, hogy ez így van-e, nem kívánok kommentárt fűzni. Az biztos, hogy az iskolai osztályközösség olyan, mint egy konvoj, vagy karaván. A haladás sebességét a leglassúbb tagja adja meg. Ez törvényszerű. Ha hátráltatják, lassan vonszolja magát, de az a konvoj, karaván, melynek tagjai jó paraméterekkel rendelkezik, kiválóan tud haladni.
Közismert az, hogy a tanárokat, osztálytársaikat terrorizálják, megverik a cigányok. Viszont arról igen keveset hallunk, hogy egyes helyeken a tantermet a tanár nyitja ki, a tanulóknak az óra után el kell hagynia a helyiséget, hogy azt a nebulók ne tehessék tönkre. De sok helyen reggel bezárják az iskola kapuit a diákokra és csak akkor nyitják ki és csak addig, amíg valamelyik oktatást befejezett csoport elhagyja az intézmény területét. A fegyelmet a tanárok már nem tudják fenntartani, hanem a biztonsági őrök teszik meg ezt... Ezen helyek többségében nem zajlik számottevő oktatás, mert a tanárokat felőrli az, hogy egyáltalán rendet tartsanak a tanteremben a tanórákon. A gyerekek törvényszerűen nem megfelelő oktatásban részesülnek, vagyis buták maradnak.
A 2008-as év során két, egymással ellentétes eredményű bírósági ítélet született Európában, az iskolai szegregáció ügyében.
- Az egyik ügy Magyarországon, Hajduhadházról indult.
Itt, az Esélyt a Hátrányos Gyerekeknek Alapítvány indított pert a hajdúhadházi önkormányzat és a fenntartásában lévő Bocskai István Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola, és a Dr. Földi János Általános és Művészeti Iskola ellen, mert szerintük a településen élő cigány tanulókat jogellenes elkülönítetten oktatják, szegregálják.
Az első fokon eljáró Hajdú-Bihar Megyei Bíróság 2007 tavaszán megállapította a jogellenes elkülönítést, és ennek abbahagyására, illetve a további ilyen jellegű jogsértések megelőzésére kötelezte az alpereseket. Az elsőfokú ítéletet a hajdúhadházi önkormányzat megfellebbezte. A másodfokon eljáró Debreceni Ítélőtábla 2007. december 13-án hozott ítéletében részben megváltoztatta az első fokon hozott ítéletet, és csak a hátrányos megkülönböztetés tényét állapította meg.
Az elkülönített cigányoknak - mint a média fennhangon hirdette - jogukban áll kártérítést követelni az önkormányzattól...
Tehát a magyarok elbukták a pert, nem lehet cigányt elkülöníteni az iskolai oktatásban, csak arra hivatkozva, hogy ő cigány...
- A másik ügy Angliában, Londonban történt.
Állami támogatással működő zsidó elitiskolába (az intézmény neve JFS Comprehensive School) felvételizett egy 11-éves kisfiú. Angliában 20 ilyen kaliberű zsidó elitiskola működik, amit a központi költségvetés támogat, viszont az állam nem avatkozik bele sem a tanrendbe, sem az iskola felvételi elveibe!
Tehát az iskolába nem nyert felvételt a gyerek, mert egyszerűen azt mondták rá,hogy nem zsidó és ez felvételt kizáró ok!
Az iskola elutasítását támogatta az Egyesült Angol Hitközségek Szövetsége, az un. United Synagogue is.
A Felsőbíróság szintén az iskolának adott igazat, mivel a "zsidó iskolának joga és egyben kötelessége a halacha (azaz zsidó jog) szerint eljárni. Ebből következik, hogy az iskola nem köteles olyan diákot felvenni, aki a halacha szerint nem számít zsidónak. " A perköltséget az iskolának kell állnia, de példaértékűnek tartják, hogy bár állami finanszírozású az iskola, de érvényesül a " zsidó iskolában - zsidó diákok " elv.
A két példával egymással homlokegyenest ellenkező döntéssel azt szeretném érzékeltetni, vannak olyan állami finanszírozású iskolák az Unióban, ahol feltétel a vallási hovatartozás és bőrszín. De egyes iskolák zárt közösséget alkotnak minden kívülállóval szemben és igazi elitet képeznek, akik szárnyalnak az oktatás terén. Más iskolák viszont egy helyben toporognak, mivel ugyebár a karaván sebességét a leglassúbb teve határozza meg.
Angliában a "halacha", azaz a zsidó törvény szerint döntött a Felsőbíróság. Magyarországon a Legfelsőbb Bíróság viszont a magyar jog szerint. Elég érdekes a két ítélet, így egymás mellé rakva. De nem csodálkozom.
A Talmud azt írja, mindig azt az ítéletet kell elfogadni, ami a zsidóságnak kedvez. Ha a saját törvényük a kedvező akkor azt, ha a gojoké, akkor azt kell alkalmazni!
Néhány generáció alatt így jön létre a relatív kiemelkedés, vagyis az átlag lesüllyedése.
...és mondja valaki, hogy a Talmud törvényei már a múlt ködébe vesztek...
Dr Nagy Levente
Kunhegyes
|