NemzetHír --- Ébredj, Magyar!
Pontos idő
 
 

 

 
 
 

 

 

 

 

 
 L I N K E K
 Bannere


 

Hirdetés

Székely Nemzeti Tanács (SZNT)

 

 

 

 


Hozzáadás a kedvencekhez!

  Ön is lehet cikkíró!
e-mail cím:
nemzethir@citromail.hu
nemzethir@yahoo.com

Az oldal  Mozilla Firefoxban működik optimálisan.

 Kinézeti hibák jelentkezhetnek.
Minden jog fenntartva!
 
Történelmünk: XX.század
Történelmünk: XX.század : A zsidótörvény eredete

A zsidótörvény eredete


Ami nem mindegy: закрытое число студентов, vagy numerus clausus

Arról van szó, hogy a „zárt szám”, amit újabban mint legelső zsidótörvényt, valamilyen oknál fogva pedig magyar zsidótörvényt emlegetnek, távolról sem magyar lelemény. Az első numerus clausust ugyanis Oroszországban vezették be, 1887-ben. Ez a törvény az orosz „forradalomig”, ami egyáltalán nem létezett, csupán puccs volt, és a még lakatlan Téli Palota megszállása is humbug. Mindegy, lényeg az, hogy az orosz numerus clausus oka az állami zsidógyűlölet volt. Ezen kívül a világon semmi más oka nem volt. Mindenesetre alaposabb és átfogóbb volt, mint bárhol máshol a világon, mert az oroszoknál a középiskolákra is érvényes volt. Lev Davidovics Trockij (Bronstein) ezért nem mehetett gimnáziumba, csak reáliskolába.

 

 Az orosz „numerus clausus” pontosan 30 évig tartott!

Nincs tehát csodálkozni való azon sem, hogy a fönt említett esemény egyúttal véget is vetett a hivatalos kirekesztésnek, és csak a gondosan titkolt orosz zsidógyűlölet hat mindmáig.

Magyar találmánynak már csak ezért sem nevezhető az 1920. évi XXV. sz. törvény. Ugyanakkor érdemes szétnézni az egész akkori civilizált világon: szinte mindenütt bevezették a zsidó diákok oktatásban való részvétele mértékének szabályozásá A híresen liberális, Izrael-baráttá lett USÁ-ban 1910-ben kezdődött, és a ’30-as évek közepéig, legalább 25 évig tartott. (Arra nem találtam adatot, hogy ez a „közepéig” konkrétan mit jelent. Azért volna érdekes, mert a New Deal fasisztoid tervgazdálkodását Roosevelt elnöki kampányában hirdette meg 1932-ben.) A gazdasági program végrehajtása egyes történészek szerint 1933-ban elkezdődött, a gazdasági csőből való kilábalást szolgálni hivatott programot két szakaszra osztják. A második szakasz, vagyis a program kiteljesedése 1935-36-ban kezdődött, és 1939-re jutott a végéhez. Az elnök attól kezdve az elnökléssel (a háborúra készüléssel) volt elfoglalva. Az évtized közepének pontossága tehát nagyon is kérdéses. Már csak azért is, mert ez a tervgazdálkodás ott nagyot bukott, ugyanakkor az amerikai zsidó tőke igen jól prosperált. E közben egyes amerikai magánegyetemeken 1918-tól egészen az ’50-es évekig tartott. Erről természetesen csak szerény híreink vannak.

 

 

 A szomszédban, Kanadában 1920-tól 1940-ig, 20 évig tartott az ottani numerus clausus.

 

 

 Magyarországon a numerus claususnak is nevezett 1920. évi XXV. törvény – elsősorban a zsidó és az angolszász sajtó hazugságaival ellentétben – azt a célt szolgálta, hogy a megmaradt egyharmad országban a népességük arányának megfelelő mértékben vehessenek fel egyetemekre és más felsőoktatási intézményekbe (ahova zsidók nem szívesen jelentkeztek) nem magyar eredetű magyar állampolgárokat. Mint a bemutatandó törvényről, annak későbbi módosításáról és az adatokból kitűnik, a magyar numerus clausus egyrészt nem zsidóellenes volt, másrészt nem súlyosbodott a háborúhoz vezető években.

 

  Mindetekből következik, hogy amit az oktatás révén mint „Magyarország fasizálódása és részvétele a második világháborúban” címmel tanítottak – és ma is több helyen tanítanak – közönséges hazugság, amely nyilvánvaló politikai érdekeket szolgál.

 

 Romániában – amiről érdekes módon szinte minden forrás megfeledkezik – 1926-ban vezették be a zárt számot. Annyira hatékonyan, hogy az országban (más források szerint) már nincs érdemben mérhető zsidó népesség.

 

 

 Németországban a „zsidó kvótát” csak 1933. április 25-én vezették be. Jó tudni, hogy Adolf Hitler 1913-ban költözött át Ausztriából Németországba, 1925-ben elvesztette osztrák állampolgárságát, de csak 1932 februárjában kapott német állampolgárságot, de még az év júliusában megválasztották kancellárrá, és 1933. januárjában lépett hivatalba. Mintegy három hónap alatt törvényerőre emelkedett minden jelentős, zsidókat is sújtó törvénye.

 

 

 Litvániában 1934-ben, Lengyelországban pedig egy a Népszövetség által meghiúsított 1923-as próbálkozás után 1937-ben hoztak döntést arról, hogy az egyetemeken a zsidó hallgatók aránya nem haladhatja meg a felvettek 10 %-át.

 

 E sosem hangoztatott lengyel jogszabállyal ellentétben a sötét antiszemita Magyarországon 15.4 %-ban határozták meg a zsidó hallgatók arányát.

 

 A fentiek praktikus okokból feledésbe merültek, kivéve persze a németek által uralt „vészkorszakot”, és az eddigiekben bemutatott, az alábbiakban pedig bemutatandó állítólagos, hazudott magyar rasszizmust.

 

 Nézzük tehát először ama borzasztónak hirdetett 1920. évi törvényt, amely kimondta, hogy „… arra is figyelemmel kell lenni, hogy az ország területén lakó egyes népfajokhoz és nemzetiségekhez tartozó ifjak arányszáma a hallgatók közt lehetőleg elérje az illető népfaj vagy nemzetiség országos arányszámát, de legalább kitegye annak kilenctizedrészét.” (1920. évi XXV.tc)

 

 Ez az egyik rémség. Íme a legbosszantóbb, a zsidók által különösen preferált szakokat illető idézet: a tudományegyetemekre, a műegyetemre, a budapesti egyetemi közgazdaság-tudományi karára és a jogakadémiákra való beiratkozás feltételévé vált „a nemzethűség s erkölcsi tekintetben feltétlenül megbízhatóság”.

 

  Sajátságos, hogy napjainkban nemcsak a szörnyű megkülönböztetés(?) miatt szapulják Magyarországot, hanem azért is, mert elvárta, hogy az ország stratégiai értékű tudományaira se a hazához hűtlen, se erkölcsileg másért kifogásolható, magyarán jellemtelen alakokat ne képezzenek.

 

 Íme:

 

 

1920. évi XXV. törvénycikk 

 

 

a tudományegyetemekre, a műegyetemre, a budapesti egyetemi közgazdaságtudományi karra és a jogakadémiákra való beiratkozás szabályozásáról

 

 

1. § A tudományegyetemekre, a műegyetemre, a budapesti egyetemi közgazdaságtudományi karra és a jogakadémiákra az 1920/21-ik tanév kezdetétől csak oly egyének iratkozhatnak be, kik nemzethűségi s erkölcsi tekintetben feltétlenül megbízhatók és csak oly számban, amennyinek alapos kiképzése biztosítható.

 

 

Az egyes karokra (szakosztályokra) felvehető hallgatók számát az illetékes kar (a műegyetemen a tanács) javaslata alapján a vallás és közoktatásügyi miniszter állapítja meg.

 

 

Rendkívüli hallgatók csak abban az esetben vehetők fel, ha a hallgatóknak az előző bekezdésben foglaltak szerint megállapított létszáma rendes hallgatókkal nem telt volna be és csak a megállapított létszám-kereten belül.

 

 

Ez az intézkedés a jog- és államtudományi karokon (jogakadémiákon) az államszámviteltanra beiratkozókra nem vonatkozik, a vallás- és közoktatásügyi miniszter azonban az illetékes karok meghallgatása után a pénzügyminiszterrel egyetértőleg ezeknek a rendkívüli hallgatóknak a létszámát is megállapíthatja

 

 

2. § Az 1. § rendelkezései az előző tanévekben már beiratkozva volt rendes hallgatók, valamint a bölcsészettudományi (bölcsészet-, nyelv- és történettudományi és mennyiségtan-természettudományi), továbbá az orvostudományi karokra középiskolai érettségi bizonyítvány birtokában beiratkozva volt rendkívüli hallgatók további beiratkozási jogát nem érintik, amennyiben nemzethűségi és erkölcsi tekintetben feltétlenül megbízhatók.

 

 

3. § Az 1. § intézkedései szerint beiratkozónak az illetékes karhoz (műegyetemen a tanácshoz) benyújtott folyamodással kell a beiratkozásra engedélyt kérnie.

 

 

A beiratkozási engedélynek az 1. § rendelkezései szerint megállapított létszám-kereten belül való megadása, vagy megtagadása felett az illetékes kar tanárainak (műegyetemen a tanácsnak) teljes ülése végérvényesen határoz.

 

 

Az engedély megadásánál a nemzethűség és az erkölcsi megbízhatóság követelményei mellett egyfelől a felvételt kérők szellemi képességeire, másfelől arra is figyelemmel kell lenni, hogy az ország területén lakó egyes népfajokhoz és nemzetiségekhez tartozó ifjak arányszáma a hallgatók közt lehetőleg elérje az illető népfaj vagy nemzetiség országos arányszámát, de legalább kitegye annak kilenctizedrészét

 

 

Hasonlóképen csak az illetékes kar (műegyetemen a tanács) teljes ülésén megadott engedéllyel iratkozhatnak be a 2. § alapján beiratkozni kívánók is. Ezeknek beiratkozására vonatkozó szabályokat a vallás- és közoktatásügyi miniszter rendeletileg állapítja meg.

 

 

4. § Ezt a törvényt, amely kihirdetése napján lép hatályba, a vallás- és közoktatásügyi miniszter hajtja végre.

 

 

Eddig a hírhedt törvénycikk.

 

Akinek értelmi képességei elérik az írás-olvasás, nemkülönben a magyar nyelv megértéséhez szükséges szintet, erről nincs mit magyarázni. Ide van írva az egész.

 

 

Többen említik, hogy ez még semmi, de ehhez a törvényhez (ugyancsak Klebelsberg Kunó kultuszminisztersége idején) 1928-ban született egy kiegészítés.

 

Ez az:

 

1928. évi XIV. törvénycikk

 

 

a tudományegyetemekre, a műegyetemre, a budapesti egyetemi közgazdaságtudományi karra és a jogakadémiákra való beiratkozás szabályozásáról szóló 1920. évi XXV. törvénycikk módosításáról

 

 

1. § A tudományegyetemekre, a műegyetemre, a budapesti egyetemi közgazdaságtudományi karra és a jogakadémiákra való beiratkozás szabályozásáról szóló 1920. évi XXV. törvénycikk 3. §-ának harmadik bekezdése helyébe a következő szöveg lép: Az engedély megadásánál a nemzethűség és az erkölcsi megbízhatóság követelményei mellett egyfelől a felvételt kérő megelőző tanulmányi eredményeire, illetve szellemi képességeire, másfelől arra is figyelemmel kell lenni, hogy elsősorban a hadiárvák és a harctéri szolgálatot teljesítettek és a közalkalmazottak gyermekei, továbbá a különféle foglalkozási ágakhoz (mezőgazdasághoz, iparhoz, kereskedelemhez, szabad foglalkozásokhoz stb.) tartozóknak gyermekei az ezen foglalkozásokhoz tartozók számának és jelentőségének megfelelő arányban jussanak a főiskolákra és a fölvettek száma az egyes törvényhatóságok között is igazságosan osztassék fel. A vallás- és közoktatásügyi miniszter felügyel arra, hogy ezek a szabályok megfelelően alkalmaztassanak.

 

 

2. § Ezt a törvényt, amely kihirdetése napján lép életbe, a vallás- és közoktatásügyi miniszter hajthatja végre.

 

 

 

Van, aki enyhítésnek, van, aki szigorításnak érti, ezért álljunk meg egy pillanatra

 

Az nem fasizmus, hogy valakinek nemcsak tilos hazaárulónak és erkölcsileg züllöttnek lennie, ráadásul még jól is kell tanulnia. Ez a törvénycikk ezzel is törődik.

 

 

Érdemes felfigyelni arra a gondosan titkolt tényre, hogy amikor ezt írja elő a törvénycikk: „… arra is figyelemmel kell lenni, hogy elsősorban a hadiárvák és a harctéri szolgálatot teljesítettek és a közalkalmazottak gyermekei, továbbá a különféle foglalkozási ágakhoz (mezőgazdasághoz, iparhoz, kereskedelemhez, szabad foglalkozásokhoz stb.) tartozóknak gyermekei az ezen foglalkozásokhoz tartozók számának és jelentőségének megfelelő arányban jussanak a főiskolákra…” – enyhít a korábbi törvénycikken, mivel a magyar hadseregben az első világháborúban zsidó katonák és zsidó tisztek is harcoltak, ezek gyermekeire, árváira, a harctéri szolgálatot (ez minden ott megfordult orvosra, szakácsra, gazdasági beosztású stb. emberre is vonatkozik) teljesítettek, valamint az iparhoz (tehát a zsidó gyártulajdonosok, kisiparosok stb. gyerekeire is vonatkozik), kereskedelemhez (nem szűk fogalom, zsidó nagykereskedőtől a kis szatócsüzlet tulajdonosáig minden zsidóra is vonatkozik), szabad foglalkozásúak (tehát a többségében zsidó újságírók, írók, művészek közé tartozók gyerekeire is kiterjed stb.), számuk és jelentőségük arányában szintén bekerüljenek a főiskolákra.

 

 

Ez tehát az a „gyalázat”, amit legelső zsidótörvényként emlegetnek azok, akiknek csípi a szemét magyarságunk.

 

Kiegészítésül bemutatok egy statisztikát, hogy a föntebb említett „fasizálódás” hogyan hatott a magyarországi zsidóság egyetemi tanulmányokban való részvételére. Ugyanakkor figyelmeztetek arra, hogy a magyarországi zsidó limit 15,4%-át sem használták ki a zsidók. Megelégedtek ennek kétharmadával is.

 

 

 

 

A zsidók aránya az egyetemi és főiskolai hallgatók között

  • 1920: 10,4%
  • 1921: 11,6%
  • 1922: 11,2%
  • 1923: 10,4%
  • 1924: 9,5%
  • 1925: 8,9%
  • 1926: 8,2%
  • 1927: 8,0%
  • 1928: 8,4%
  • 1929: 9,0%
  • 1930: 10,0%
  • 1931: 11,9%
  • 1932: 12,0%
  • 1933: 11,1%
  • 1934: 9,7%

 

Nem hanyagolható el az a körülmény sem, hogy az 1920-as „numerus clausus” csak az újonnan felvettekre vonatkozott, az előző években beiratkozottak státuszát nem veszélyeztette. A nagy „fasizálódás” pedig nem változtatott semmin.

Ezek után ki-ki válaszolhat bármilyen kérdésre, ami agyában felvetődik a rémes hírű legelső magyar zsidótörvénnyel kapcsolatban.

A tények föntebb olvashatók

 Nemzeti HírhálóRovat: Dr. Szitányi György

Dosztojevszkij: A zsidókérdés

Oh, kérném csak azt ne gondolják, hogy én itt tényleg a «zsidókérdést» kívánom felvetni! Ezt a címet csupán tréfából választottam. Egy olyan nagyjelentőségű probléma, aminő a zsidók helyzete Oroszországban és aminő másrészről Oroszország helyzete, mely fiai közé három millió zsidót számíthat, — egy ily probléma megoldása túlhaladja erőmet. Azonban lehet erről egyéni véleményem és ehhez járul még az is, hogy sok zsidó váratlanul érdeklődni kezdett véleményem iránt. Egy idő óta leveleket írnak nekem, melyekben komolyan, keserűen és elszomorodva szemrehányást tesznek, hogy én megtámadtam őket, hogy gyűlölöm a zsidót, még pedig nem csupán «fogyatkozásai» miatt, «nem csupán mint kizsákmányolót», hanem éppenséggel mint «zsidót», mint népet, valahogy ebben az értelemben: «Júdás eladta Krisztust». Ezt írják nekem a művelt zsidók, vagyis olyanok, kik mindenkor annak a megértetésén fáradoztak, hogy műveltségüknél fogva már rég nem részeseik nemzetük előítéleteinek, a vallásos szokásokat sem tartják meg, miként a többi, egyszerű zsidó, mert mindezt műveltségükhöz méltatlannak hiszik. «És természetesen istenben sem hiszünk már». írják nekem. Ehhez csak azt kívánom egyelőre megjegyezni, hogy bűnt követnek el ezek a «magasabbrendű izraeliták», kik különben nemzetükért síkra szállnak, midőn negyven évszázada élő Jehovájukat elfelejtik és megrágalmazzák. Ez nemcsak a nemzeti érzés szempontjából bűn, hanem egyéb, mélyebb okoknál fogva is. Nem különös, hogy a zsidót Isten nélkül el sem lehet képzelni? Ám ez a théma már az egész nagy kérdéshez tartozik, ezért egyelőre el kell tekintenünk tőle. Leginkább egy dolgon csodálkozom: honnan és hogyan van az, hogy engem a zsidó-nép, a zsidó-nemzet ellenségének, sőt zsidófalónak tartanak? A zsidóban a kizsákmányolót, valamint egyes hibáit elítélni részint maguk ezek az urak is megengedik, azonban,.. azonban csak elméletben: a valóságban nehéz érzékenyebb és kicsinyesebb embert találni, minő a művelt izraelita, nehéz valakit találni, ki mint «zsidó» könnyebben erezné magát zsidóságában megbántva. De mikor és mi által adtam tanújelét a zsidónép elleni gyűlöletemnek? Minthogy ilyesmit soha nem éreztem, mit mindazok a zsidók, kikkel hosszabb-rövidebb ideig érintkeztem, jól tudnak, — még mielőtt a tulajdonképpeni zsidókérdésre térnék, — az ilyen vádakat egyszer és mindenkorra visszautasítom, nehogy később vissza kelljen térnem erre. Tán azért vádolnak meg zsidógyűlölettel, mert «izraelita» helyett «zsidót» mondok? Először is sohasem hittem, hogy ez a név sértő lehet, másodszor pedig, ahogy visszaemlékszem, mindig csak egy bizonyos eszméhez való viszonyában használtam: «zsidóság, elzsidósodás», stb. Mindenkor egy bizonyos fogalomról, egy bizonyos irányzatról, valamely kor jellemzéséről volt szó. Erről a viszonylatról lehet vitatkozni, lehet ellenkező álláspontot képviselni, de nem lehet a szót szándékos sértésnek tekinteni.

Leszek bátor egy igen művelt izraelita szép levelét kivonatosan leközölni, minthogy rendkívül érdekelt engem: az egyik karakterisztikus vádat tartalmazza, melyet ellenem a «zsidónép gyűlölete» címén szokás emelni.
«...csak egy valamit nem tudok semmiképp megmagyarázni: az ön zsidógyűlöletét, mely a «Naplók» minden oldalán megnyilvánul.
Azt szeretném tudni, hogy miért csupán a zsidókat támadja és nem általában a kizsákmányolókat? Épp úgy megvetem nemzetem előítéleteit, miként ön — sokat szenvedtem miatta — de sohasem fogom elismerni, hogy mások lelkiismeretlen kiszipolyozása népem vérbeli tulajdonsága lenne.
Ön csakugyan nem volna képes megérteni minden társadalmi élet alaptörvényét: hogy valamely állam minden polgára, ha kötelességüket teljesítik, minden jogból és előnyből, amit az állam nyújt, részt kell hogy kapjon és hogy a törvény megsértőiről és a társadalom káros elemeiről egy és ugyanazon törvénynek kell rendelkeznie?... Miért kell valamennyi izraelita jogait korlátozni és miért kell róluk külön büntetőtörvényeknek intézkedni? Mennyivel jobb a külföldiek — hisz a zsidók mégis csak orosz alattvalók — a németek, angolok és görögök kizsákmányolása, mint a zsidóké? Miért lennének jobbak az orosz igazhitű gabonauzsorások, vérszopók, szélhámosok, pálinkakereskedők, hamis alapon perlekedők, akik most nagy számmal találhatók Oroszországban, mint a hasonló foglalkozású zsidók, kiknek tevékenysége mégiscsak korlátok közé van szorítva? Miért lennének azok jobbak, mint a zsidók?»
Ezután összehasonlít ismert hírhedt zsidókat hasonló hírhedtségű oroszokkal, természetesen olyanokkal, kik semmivel sem maradnak a zsidók mögött. Mit bizonyít azonban ez? Mi nem vagyunk büszkék rájuk, nem említjük őket mint utánzásra méltó példákat; ellenkezőleg, mindnyájan tudjuk, hogy úgy ezek, mint azok méltatlanok a megbecsülésünkre.
«Ezrével adhatnék fel Önnek ily kérdéseket. Eközben Ön, mikor «zsidók»-ról beszél, e fogalom alatt a három milliónyi oroszországi zsidó egész koldusszegény tömegét érti, kik közül legalább kétmilliókilencszázezer a legkétségbeesettebb küzdelmet folytatja nyomorult existenciájáért és mégis nemcsak a többi népnél, hanem magánál az istenített orosz népnél is tisztább erkölcsiségben él. Továbbá ugyanezen fogalom alatt érti Ön azokat a nagy számban levő izraelitákat, kik nagyobb műveltséget szereztek, kik az állami élet minden terén helyt álltak, mint például...»
Itt ismét több név következik, melyeket nyilvánosságra hozni nem érzem magam feljogosítva, minthogy Goldstein kivételével némelyiknek kellemetlen lehet ha zsidószármazásuk köztudomásúvá válik.
«…és Goldstein, ki a szláv eszméért Szerbiában hősi halált halt és mind a többiek, kik a társadalom és az emberiség jóléte érdekében munkálkodnak? Az Ön zsidógyűlölete még Disraelire is kiterjed, ki valószínűleg maga sem tudja, hogy spanyol izraelitáktól származik, s ki az angol konzervatív politikát természetesen nem a «zsidó» szempontjából irányítja…» (?)
«Sajnos, Ön nem ismeri a mi népünknek sem az életét, sem a szellemét, sem pedig negyven évszázados történetét. Sajnos, mondom én, mert Ön mindenesetre őszinte, feltétlenül becsületes ember, s mégis öntudatlanul megmérhetetlen károkat okoz egy koldusszegény népnek. A gazdag zsidók azonban, kik szalonjaikban a világ hatalmasait fogadják, nem félnek sem a sajtótól, sem a kizsákmányoltak tehetetlen dühétől. De elég már ebből a thémából! Nehezen tudnám Önt meggyőzni, — azonban nagyon szeretném, ha ön meggyőzne engem.»
Ez a kivonat elég lesz. Mielőtt azonban valamit is mondanék védelmemre — mert ily vádakat nem tűrhetek el szó nélkül — még csak a támadás elkeseredettségére és az érzékenység fokára kívánok rámutatni. Először is a megjelent «Napló» füzeteiben egyetlen oly mondat sem volt a zsidók ellen, mely ily elkeseredett támadást jogossá tenne. Másodszor pedig önkénytelenül is feltűnik, hogy a levél tisztelt írója midőn az orosz népről beszél, nem tudja érzelmeit mérsékelni és a szegény orosz népről kissé nagyon is lekicsinylően tárgyal. Ez a gyűlölet mindenesetre nyilvánvalóvá teszi, hogy miképp vélekednek a zsidók az oroszokról. A levél írója tényleg művelt és tehetséges ember — csak nem hiszem, hogy teljesen előítélet nélküli lenne — mily érzelmeket várjunk a tudatlan, műveletlen zsidóktól? Ezt nem vádképpen mondom: ezek az érzelmek egész természetesek. Csak rá kívánok mutatni arra, hogy talán nem csupán mi oroszok vagyunk hibásak abban, ha nem tudunk összeolvadni, hanem mindkét részen vannak okok, melyek az összeolvadást kizárják — és még mindig kérdés marad az, hogy melyik oldalon van több ok?
De most néhány szót kívánok mondani igazolásomra és általában meg akarom világítani a problémához való viszonyomat; természetesen a megoldás túlhaladja erőmet, de talán mégis módomban lesz valamit kifejtenem.


 
NemzetHír-Ébredj...

NemzetHír-Ébredj, MagyarA NemzetHír több mint hír! Böngészd oldalunkat, olvasd híreinket! Látogass meg minket, mindennap, ha tudsz. és ha tetszik az oldalunk, akkor terjesztd is, ahol csak tudod! Segítségedet köszönjük!

 Az oldal tartalma nem kommunista, nem fasiszta, nem neonáci. Csupán nemzeti, hazafias érzelmű és  magyar!

 

 
Szavazó

 

Újratöltve: (Katt a linkre) Ön szerint ki/kik állnak a roma-gyilkosságsorozat mögött?

 
Mondj véleményt
Ki nyeri az EURO 2012-t?

Görögország
Orbán Viktor
Manuel Barroso
Angela Merkel
Manhattan
Soros György 11-esei döntik el
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Társalgó
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Számláló
Indulás: 2006-12-02
 

látogató olvassa a lapot.

 
Admin
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

 

 
Egyéb hasznos linkek.
 
SMS hírdetések
 

A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.